דף נחיתה

להגביר את יחס ההמרה שלך

צאו לדרך

דף נחיתה
קצר וקולע


בשיווק מקוון, דף נחיתה (המכונה לעיתים "דף לכידת לידים", "עמוד סטטי" או "עמוד יעד") הוא דף אינטרנט יחיד המופיע בתגובה ללחיצה על תוצאת חיפוש המותאמת במנועי חיפוש (שיווק). קידומים, מיילים שיווקיים או פרסום מקוון.

בדפי נחיתה מוצגים בדרך כלל עותקי מכירה ממוקדים, שהם הרחבות לוגיות של מודעות, תוצאות חיפוש או קישורים. דף הנחיתה משמש ליצירת לקוחות פוטנציאליים.

הפעולות שמבצעים המבקרים בדף הנחיתה קובעות את יחס ההמרה של המפרסם. דף הנחיתה יכול להיות חלק ממיקרו-אתר או מדף יחיד באתר הראשי של הארגון.

דף נחיתה מסוג לחיצת מעבר


כפי שהשם מרמז, המטרה העיקרית של דף נחיתה זה היא לפתות את המבקרים לעבור לדף אחר. דף נחיתה כזה משמש בדרך כלל באתרי מסחר אלקטרוני. זה עוזר לחמם את המבקרים עם פרטים מספיקים אודות המוצר והשירותים המוצעים לפני שהם מבצעים שיחת רכישה סופית.

פעמים רבות, לתנועה שנוצרת על ידי פרסומות נכנסות, כגון תשלום לקליק, יש המרות נמוכות מכיוון שלקוחות פוטנציאליים מופנים בדרך כלל ישירות לדפי רישום או לעגלות קניות. שיטה זו יכולה להוביל לשיעורי המרה ירודים בכך שהיא רק לוקחת את המבקר לדף הסופי לפני שהלקוח מקבל פרטים ספציפיים של המוצר או השירות שיעזרו למבקר בתהליך קבלת ההחלטות שלו.

לכן, עסקים צריכים לעשות שימוש בדפי לחיצת מעבר שמובילים את המבקר לדף רישום / עגלת קניות כיעד עם סיכוי גבוה יותר להמרה או מכירה של לידים. לידים באמצעות קליק דרך תוכן מעודדים ישירות את הלקוחות להמשיך לתוצאה צפויה בעת קבלת החלטות רכישה תוך אופטימיזציה למטרות התקשרות (כפי שדנו לעיל). בעת שימוש במידע בעל ערך רב במסגרת אסטרטגיית עיצוב האתר שלך, אינך צריך להסתמך רק על קישורים סטטיים אלא גם על שילובי קישורים דינמיים אשר יניבו תוצאות טובות יותר!

דף נחיתה לייצור לידים


דפי נחיתה ליצירת לידים משמשים לאיסוף מידע על מבקרים, כגון שם וכתובת דוא"ל, שיאפשרו לך לעסוק ולפרסם אותם ביעילות במהלך מסע הקניות שלהם. דף זה מספק פרטים על מה שאתה מציע וטופס לאיסוף נתוני מבקרים בתמורה לתוכן או הצעות מסוימות. שים לב לאורך הטופס שלך, בקש רק את המידע הדרוש לך מכיוון שזה עשוי להשפיע על ההמרה. אז עדיף לשמור את זה קצר ולעניין.

דפי נחיתה משמשים מסיבות רבות. להלן מתאר כמה מהשימושים הנפוצים ביותר בדף נחיתה ליצירת לידים:

  • הרשמה לניסיון בחינם
  • הרשמה לבלוג
  • ספרים אלקטרוניים / מדריכים
  • הרשמה לניוזלטר
  • אירוע . רישום לוובינר ועוד...

בנוסף לשימושים אלה, דף הנחיתה יעיל גם ליצירת לידים על ידי חימום לקוחותיך עם פרטים בסיסיים אודות המוצרים והשירותים שלך. זה יכול להוביל לרכישה של המוצר של החברה שלך באופן מקוון ולהגדיל את בסיס המנויים באתר שלך.

בואו נהיה בקשר!


מוכנים להתחיל את הפרויקט הבא שלכם איתנו? מעולה! התקשרו או שלחו לנו הודעה כעת ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

  • שביק מדיה חברה לבניית אתרים בנתניה והסביבה, השירות ניתן בכל רחבי הארץ

  • 0523071364
  • shai@shbik.co.il